Retransmissió en directe de la taula rodona: La Interculturalitat en l'àmbit Europeu

15.05.2009
L’IL3 Meeting: Setmana Intercultural, és la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, en què alumnes, exalumnes, agents docents i empreses col.laboradores es donen cita i participen en diferents activitats amb l’objectiu d’intercanviar idees i experiències, compartir coneixements i fer networking. En aquesta IV edició, totes les activitats de l’IL3 Meeting giren entorn d’un tema comú: la Interculturalitat, que serà tractada en profunditat, entre d’altres pels següents representants polítics, econòmics i culturals:

Manel Camós: director de Representació de la Comissió Europea a Barcelona.
María Badía i Cutchet: eurodiputada i membre permanent de la comissió de Cultura i Educació del Parlament Europeu.
Miquel Valls: president de la Cambra de Comerç de Barcelona.
Manuel Manonelles: director de la Fundació Cultura de Pau.
Norbert Bilbeny: catedràtic d’Ètica de la Universitat de Barcelona.

Demà, dissabte 16 de maig, a les 9:30h, podeu seguir la retransmissió en directe a través del següent enllaç: clicka quí.