Tallers de la Network: trobades digitals

15.07.2008

Les dues activitats es troben emmarcades en el projecte Districte Digital

L’Associació 22@Network presenta un cicle gratuït de dues trobades on s’analitzaran les noves realitats socials, culturals i econòmiques que s’esdevenen de la implantació de les noves tecnologies en la societat actual. Ambdues trobades, es troben emmarcades en el programa de tallers del projecte Districte Digital, iniciativa impulsada per l’Associació d’Empreses i Institucions, amb la col·laboració de 22@Barcelona i el Plan Avanza del Ministeri d’Indústria.

Les activitats, adreçades a experts, professionals i agents socials i culturals, són tallers divulgatius en aules multimèdia que es duen a terme en centres cívics del districte de Sant Martí.

La primera sessió, “Xarxes, tecnologia i relacions ciutadanes”, que tindrà lloc el proper 16 de juliol, gira al voltant d'experiències reals d'ús de la tecnologia digital i les telecomunicacions en l'àmbit de les relacions veïnals i comunitàries.

La segona, “Cultura lliure i nous mercats”, se celebrarà el 17 de juliol, on es debatrà sobre la transformació dels models clàssics de producció i distribució d'art i cultura. La taula rodona finalitzarà amb una selecció musical de segells d’Internet d’arreu del món, interpretada pel músic Equipo.

Enllaços relacionats:
22@Network