L'IL3-UB i l'Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona presenten el postgrau en Direcció i Gestió de Mercats Municipals

15.09.2008

131 mercats municipals repartits en 60 municipis de la província de Barcelona podran beneficiar-se d'una formació especialitzada

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull l’acte de presentació del postgrau en Direcció i Gestió de Mercats Municipals el proper dilluns 29 de setembre, coorganitzat juntament amb l’Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona. Es tracta del primer postgrau específic de l’Estat orientat exclusivament a formar directors i gestors dels mercats municipals.

El postgrau, de modalitat presencial, té una durada de 210 hores i la primera edició s’impartirà el gener de 2009. S’adreça a directors, gestors i tècnics de l’àmbit municipal els quals desenvolupen les seves funcions en la gestió de mercats en l’àmbit local, on compten amb el suport de la Diputació de Barcelona. La realització d'aquest postgrau té com a objectiu principal la formació de professionals amb capacitat de dirigir i gestionar mercats municipals de forma integral i en tots els seus àmbits.

Els mercats municipals de la demarcació de Barcelona són equipaments públics amb una important funció social i una font d’activitat econòmica per als seus municipis, motiu pel qual el curs pretén aportar coneixement teòric i pràctic en la gestió dels mercats i dels reptes als quals s'enfronten.

Enllaços relacionats:
Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona