Rafael García, Francisca Laguna i Josep Allué parlen sobre medicaments publicitaris, a l'IL3Aula+

16.02.2009

El dijous 26 de febrer "Millora la rendibilitat de la teva farmàcia" i una visita a les caves Freixenet, activitats del programa IL3Aula+

El proper dijous 26 de febrer, i dins del programa d’activitats de l’IL3Aula+, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha organitzat dues activitats: a les 9h està programada una visita a les caves Freixenet, i a les 19h tindrà lloc la conferència “Millora la rendibilitat de la teva farmàcia: medicaments publicitaris” a la seu de l’Institut (c/ Ciutat de Granada, 131), a càrrec del Dr. Josep Allué Creus.

La visita a les instal·lacions de les caves Freixenet, de Sant Sadurní d’Anoia, es realitzarà en autocar. El punt de sortida serà des de la mateixa seu de l’IL3-UB i està previst que finalitzi a les 14h.

La conferència, impartida pel Dr. Josep Allué Creus, comptarà inicialment amb la intervenció del director general d’Anefp, Sr. Rafael Garcia Gutiérrez, qui parlarà sobre l’impacte dels canvis legislatius en el mercat de medicaments sense recepta i a l’activitat del farmacèutic. Posteriorment, Francisca Laguna, membre del Comitè Assessor Tècnic de l’Anefp i membre de la Junta Directiva d’AEPAR, exposarà com la farmàcia i els medicaments publicitaris són una baula a la cadena sanitària, així com la importància de la farmàcia com a centre de salut, i del farmacèutic com a verdader director de l’autocura.

El Dr. Josep Allué Creus, farmacèutic i professor titular de Fisiologia Vegetal de la Universitat de Barcelona, és director del Màster en Gestió professional i empresarial de l’oficina de farmàcia, impartit per l’IL3-UB. La seva intervenció tractarà sobre la rendibilitat i el consell farmacèutic.

L’acte finalitzarà amb un aperitiu entre tots els assistents.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB, i de periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques, que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents a les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació
Calendari IL3Aula+
Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB
Màster en gestió professional i empresarial de l’oficina de farmàcia