L'IL3PDP explica com vendre's a un mateix en una entrevista professional

16.02.2010

Els assistents van potenciar els seus punts forts en un taller molt pràctic

L'IL3PDP explica com vendre's a un mateix en una entrevista professional

El passat 9 de febrer es va celebrar a l’IL3-UB la tercera activitat del programa IL3PDP (Programa de Desenvolupament Professional) del curs 2009-2010.

Amb el títol “Com vendre’s a un mateix: l’entrevista”, els assistents van ser part activa d’un taller sobre les entrevistes per competències.

Tres expertes en processos de selecció, de eDirecta Recursos Humans, van ser les dinamitzadores d’aquest taller, que tindran continuïtat amb “Descobreix el teu poder d’impactar”, activitat prevista pel dijous 15 d’abril de 2010.

L’IL3PDP es realitza en col·laboració amb FeinaUB (l’àrea de la Universitat de Barcelona dedicada a oferir serveis orientats a la inserció i orientació professional) i amb AnticsIL3.

L’accés a les activitats de l’IL3PDP és exclusiu per alumnes en curs i exalumnes membres d’AnticsIL3. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Els exalumnes de l’IL3-UB poden formar part gratuïtament d’AnticsIL3 inscrivint-se aquí.

Per a més informació es pot contactar amb el Departament de Serveis a la Comunitat.

Enllaços relacionats: