L'IL3-UB present a Energy Forum 2008

16.04.2008

El congrés pretén analitzar les polítiques energètiques, així com els canvis produïts en el sector a escala nacional i internacional

L'IL3-UB present a Energy Forum 2008

Avui, dimarts 16 d’abril i fins el proper divendres 18 d’abril, arranca la tercera edició del congrés i fira sobre tecnologies energètiques consolidat com un referent al sector, Energy Forum 2008. L’esdeveniment, que té lloc al Palau de Congressos de Barcelona (Montjuïc) i que se celebra amb una periodicitat anual, es troba dividit en dues grans sales temàtiques dedicades a les Polítiques Energètiques i les Tecnologies.

En el transcurs del congrés, diferents experts debatran sobre l'energia en totes les seves vessants, alhora que es completarà amb un repàs profund a la situació actual dels biocombustibles i l'eficiència energètica, així com del subministre i l’estalvi energètic.

Enguany, s’esperen prop de 3.500 visitants per a conèixer de primera mà les solucions aportades per les empreses del sector, les seves principals activitats i les últimes novetats tecnològiques. Alhora, compta amb més de 80 stands informatius on les empreses internacionals del sector energètic i mediambiental, donaran a conèixer els seus productes nous i innovacions tecnològiques.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), juntament amb el Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC), es trobarà present al congrés amb un stand assignat per a informar de la seva oferta formativa, la qual es troba distribuïda en onze àmbits diferents de coneixement, responent així, als interessos i a les necessitats de les persones, empreses i institucions.

Energy Forum es converteix, així, en el punt de trobada on professionals, experts i representants d'administracions nacionals i internacionals analitzen les polítiques energètiques, així com els canvis produïts en el sector a escala nacional i internacional. Els responsables de les principals companyies internacionals i de l’Administració, juntament amb els expositors i visitants, tindran l’oportunitat d’intercanviar experiències, establir contactes professionals i aproximar-se a la realitat i a les últimes tecnologies del sector energètic.

Enllaços relacionats:
Energy Forum 2008
COEIC
Màster en Enginyeria i Gestió de les energies renovables
Màster en Sistemes de gestió de la qualitat, la seguretat i el medi ambient
Màster en Gestió Integrada de projectes. Project Management
Postgrau en Eficiència Energètica.
Sistemes de gestió integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient
Qualificació i Certificació d’Eficiència Energètica dels edificis. Introducció LIDER&CALENER
Nou Reglament d’instal·lacions tèrmiques als edificis. RD 1027/2007
Obligacions legals del manteniment