Inaugurades les edicions 2007/08 del Màster en Advocacia i el Màster en Advocacia Internacional

16.10.2007

Els cursos formen part de l'oferta formativa impartida conjuntament entre l'IL3-UB i l'ISDE

El passat 9 d’octubre, va tenir lloc l’acte d’inauguració del Màster en Advocacia i del Màster en Advocacia Internacional, cursos impartits conjuntament per l’Institut Superior de Dret i Economia (ISDE) amb l’Insitut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). L’acte va ser presidit pel director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, i pel president de l’ISDE, Dr. José Juan Pintó.

El president de l’ISDE va iniciar l’acte amb un breu discurs sobre la importància de la formació de l’advocat. Seguidament es va donar pas a les intervencions del prof. Dr. Alfonso Hernández-Moreno (vicepresident de l’ISDE, director del programa Màster en Advocacia, i Catedràtic de Dret Civil de la Universitat de Barcelona) i el Sr. Xavier Miravalls, soci director de KPMG Advocats (en representació del professorat d’ambdós programes).

El Dr. Ramon Alemany, director general de l’IL3-UB, va intervenir tot donant la benvinguda als alumnes en representació de l’entitat que dirigeix, procedint a continuació a la cloenda de l’acte, declarant-se així oficialment inaugurat el curs acadèmic 2007/08 d’ambdós màsters.

Els cursos, adreçats a llicenciats en Dret, tenen com a objectiu que l’alumne adquireixi una formació jurídica pràctica que els permeti desenvolupar-se per sí mateixos enfront als reptes de la seva professió, així com que desenvolupin gradualment una especialització en la matèria. L’ISDE té subscrit acords de col·laboració amb els principals despatxos d’advocats, tant nacionals com internacionals, així com amb prestigioses institucions d’Espanya, d’Europa, del continent americà, i d’Àsia, com la John Marshall Law School de Chicago, l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Madrid, l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, l’Interamerican Bar Asociation, la Asociación Española del Derecho de la Construcción AEDEC i el Harvard Business School Club.

Els alumnes que s’han matriculat al Màster en Advocacia, tots ells són espanyols, mentre que els del Màster en Advocacia Internacional provenen de 10 nacionalitats diferents (Mèxic, Argentina, Colòmbia, Bolívia, Itàlia, Brasil, Nicaragua, Romania, Ucrània i Espanya). Els cursos estan estructurats en una part teòrica i després una part pràctica obligatòria en despatxos d’arreu del món. Després d’haver realitzat aquestes pràctiques, els cursos tenen un índex d’inserció professional del 90%.

Enllaços relacionats:
Màster en Advocacia Internacional