Tallers de la Network: Reducció de costos en gestió documental

17.02.2009

Grup Canovas-Kyocera n'és l'empresa convidada

El proper dijous 26 de febrer, a les 16h, tindrà lloc un nou taller de la Network, basat en seminaris pràctics sobre temàtiques d’interès general. La jornada, que tindrà lloc a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), ha estat organitzada per l’Associació d’Empreses i Institucions de 22@Barcelona.

El Grup Canovas – Kyocera impartiran el taller “Reducció de costos en gestió documental”. Ara més que mai, és necessari trobar eines que permetin una millor adaptació al complicat context econòmic actual. Kyocera presentarà varies solucions per poder fer-ho, per tal de reduir els costos d’impressió, controlar el consum així com optimitzar els recursos. Per això ens presenta el Plan Actua.

Aquelles persones que estiguin interessades en assistir al taller, es prega prèvia confirmació d’assistència a rrpp@22network.net, o bé trucant al telèfon 934.191.986.

Enllaços relacionats:
22@Network