AnticsIL3 celebra la seva Assemblea anual

17.06.2008

Els associats aproven per unanimitat els objectius proposats per la Junta directiva

El passat dissabte 24 de maig, i dins de la trobada anual de l’IL3 Business Meeting, l’Associació d’Antics Alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (AnticsIL3) va celebrar la seva Assemblea anual.

L’acte va començar amb la conferència de l’antic alumne Jaume Serrat (MBA99), director i administrador únic d’IMS Ltd., qui va exposar als assistents la seva trajectòria professional i la seva enriquidora experiència al mercat xinès.

Seguidament, la Junta directiva va exposar els avantatges que durant el curs 2007/08 s’han posat a disposició dels associats, així com els futurs projectes que es volen treballar. Els nous objectius plantejats van ser aprovats per unanimitat per l’Assemblea, així com la gestió de la Junta directiva.

Finalment, en el torn obert de preguntes, la Junta va aprofitar per recordar a tots els Antics Alumnes que poden assistir a les reunions de la Junta i participar activament en els projectes que vulguin impulsar per AnticsIL3.

La propera reunió de la Junta està fixada pel dimarts 8 de juliol de 2008, a les 18:30h, a la Sala Odón de Buen, de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials (Av. Diagonal 696, 08034 Barcelona).

Enllaços relacionats:
Associació