La Universitat de Barcelona publica la primera edició de la revista "La Universitat" en llengua castellana

17.07.2008

La revista recull un dels programes impartits per l'IL3-UB, el màster en Democràcia i Educació en Valors

Amb l’objectiu de contribuir a la difusió internacional, la Universitat de Barcelona ha editat un número especial de la seva revista institucional La Universitat en llengua castellana. La publicació, que se suma al número especial que es va editar en anglès el passat mes de març, tindrà una periodicitat anual, i es distribuirà entre les personalitats procedents de diversos països que visitin la UB.

Entre els continguts de la revista, es recull el Màster en Democràcia i Educació en Valors, sota la direcció de Maria Rosa Buxarrais, doctora en Pedagogia i llicenciada en Psicologia per la UB. El reforç i l'actualització de les estratègies didàctiques, així com fomentar les actuacions pedagògiques que es duguin a terme, són alguns dels propòsits del Màster que ja porta set edicions impartint-se. La coorganització del curs recau en l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

L’IL3-UB ofereix una gran varietat de cursos en diferents àmbits de coneixement. Els cursos s’ofereixen en modalitat presencial, semipresencial o online, i són de diferent durada (des de màsters i cursos de postgrau, fins a cursos d’especialització i seminaris). A més a més, l’IL3-UB ofereix cursos a mida per a les empreses.

Enllaços relacionats:
La Universitat