Posada en marxa del projecte 22@ Voluntariat

17.09.2008

El proper mes d'octubre s'inicia el projecte 22@Voluntariat

L’associació d’Empreses i Institucions, 22@Network, posa en marxa el projecte 22@Voluntariat amb la finalitat d’ajudar a les associacions del barri, participant en activitats i tasques, tant socials com culturals.

22@Voluntariat s’adreça a tots els treballadors i treballadores de les empreses que formen part de l’associació 22@Network, així com a aquelles entitats i associacions del districte de Sant Martí.

22@Network és una entitat formada per empreses i institucions del districte 22@, entre les quals s’hi troba l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), que té per objectiu principal participar activament en la transformació del barri. D'aquesta manera, l'entitat promou la innovació i la cooperació entre les empreses, administracions i entitats cíviques que actuen a la zona, prestar serveis de suport, formació i assessorament a les empreses i participar en la promoció econòmica del 22@.

Enllaços relacionats:
Voluntariat 22@Network