"Barcelona et dóna la benvinguda" i una visita a Cosmocaixa, primeres activitats de la quarta edició del programa IL3Aula+

17.11.2008

L'IL3Aula+ inicia les seves activitats 2008/09

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) inicia el proper 27 de novembre la quarta edició del programa d’activitats 2008/09 de l’IL3Aula+.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat, i de periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides lúdiques sobre temàtiques específiques, que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents en les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El proper dijous 27 de novembre, a les 10 hores, està programada una visita al Cosmocaixa i , a les 19 hores, l’activitat “Barcelona et dóna la benvinguda”. Ambdues activitats conformen la primera jornada de l’IL3Aula+. En el transcurs de la tarda, els assistents podran conèixer els serveis que la ciutat, l’IL3-UB i AnticsIL3, faciliten als membres de la Comunitat IL3-UB, així com escoltar l’experiència real d’una ex-alumna de l’MBA que ha realitzat el seu projecte emprenedor en plena integració amb la ciutat.

El programa IL3Aula+ es completa amb activitats relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, el paper de l’empresa familiar en la situació econòmica actual, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables, entre d’altres.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Calendari IL3Aula+