Ja s'han lliurat més de 2.500 carnets SomUB del curs acadèmic 2008/09 de l'IL3-UB

18.02.2009

El departament de Serveis a la Comunitat de l'IL3-UB gestiona més de 10.300 carnets cada any

Durant els mesos de novembre i desembre, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ja ha fet entrega dels primers 2.574 carnets SomUB del curs acadèmic 2008/09 per als seus alumnes. Aquest carnet identifica als alumnes de l’IL3-UB com a estudiants del Grup UB, alhora que posa a la seva disposició serveis de la Universitat de Barcelona (biblioteques, descomptes en l’oferta formativa, servei d’esports, activitats culturals, etc.), així com altres avantatges d’entitats col·laboradores (productes financers, oci, compres, assegurances, etc.). Mitjançant el carnet SomUB també poden accedir a les condicions preferents que ofereix el Banc Santander, entitat protectora del carnet SomUB.

SomUB és la manera que té la Universitat de dir-los que pertanyen a una gran institució i de donar-los les gràcies per ser-hi.

Els primers carnets lliurats, corresponen als programes formatius iniciats durant el primer trimestre de l’any acadèmic. Els alumnes que cursen un segon any de programes de postgrau bianuals poden continuar gaudint del carnet SomUB que van rebre el passat curs acadèmic, tornant-lo a activar

Per més informació, contactar amb el departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB.

Enllaços relacionats:
Carnet SomUB