L'IL3 Meeting arrenca amb el II Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB

18.02.2010

El 13 de març es donaran a conèixer les fotografies guanyadores

L’IL3 Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, celebra enguany la seva 5a edició el dissabte 13 de març.

Organitzat amb la col·laboració d’AnticsIL3, durant tot el matí els membres de la Comunitat IL3-UB podran compartir coneixements i experiències, conèixer a altres participants dels màsters i postgraus de l’IL3-UB i retrobar-se amb antics companys i docents del seu programa.

El mateix dia es donaran a conèixer les fotografies guanyadores del II Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB, que ofereix diversos regals. Es poden presentar fotografies fins l’1 de març de 2010.

Les activitats de l’IL3 Meeting són d’accés lliure pels membres de la Comunitat IL3-UB, però cal inscripció prèvia i les places són limitades.

Per a més informació es pot contactar amb el Departament de Serveis a la Comunitat.

Enllaços relacionats: