IL3Aula+ visita el Parc Científic de Barcelona

18.03.2009

El Parc Científic de Barcelona és un espai de trobada entre universitat, empresa i societat que té com a finalitat potenciar la innovació, principalment en ciències de la vida

El proper dijous 26 de març l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) organitza la següent jornada del programa IL3Aula+, que comença amb una visita a les 10h al Parc Científic de Barcelona.

Establert per la Universitat de Barcelona el 1997, el Parc Científic va ser el primer de l’Estat espanyol, i avui és un referent internacional, en el foment de la innovació que acull més de 2.200 professionals.

El Parc Científic de Barcelona té com a objectius potenciar la recerca d’excel·lència amb el suport d’una àmplia oferta tecnològica, dinamitzar la relació entre la universitat i l’empresa, impulsar la creació de noves empreses i instituts, així com promoure el diàleg ciència-societat i les vocacions científiques.

Actualment, s'hi troben ubicats 4 instituts de recerca, més de 50 empreses, una incubadora d’empreses biotecnològiques, més de 70 grups de recerca i una àmplia oferta tecnològica de suport a la recerca. Així mateix, organitza més de 120 activitats de promoció de la cultura científica i de foment de noves vocacions científiques en què participen prop de 6.000 persones anualment.

Està previst que l’any 2011 el Parc Científic de Barcelona finalitzi l'ampliació del projecte que comportarà un increment de la seva superfície fins a 96.000m2.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les emocions al rol professional, les habilitats directives, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació IL3Aula+