Nova oferta dels cursos de lliure elecció de l'IL3-UB

18.05.2009

El període de matriculació comença el 3 de juny, i finalitza el 10 de juny

Avui, 18 de maig de 2009, ja es troba activa la nova pàgina web amb l’oferta formativa de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) dels cursos susceptibles de reconeixement de crèdits de lliure elecció. En el web, s’hi troba la nova oferta dels Crèdits UB en Línia, on s’inclou l'oferta temàtica d'UB Solidaritat en Línia, la qual es realitza amb la col·laboració d'altres entitats i fundacions del Grup UB, en aquest cas, Fundació Solidaritat UB i Món-3.

La peculiaritat d'aquesta oferta temàtica no sols es troba en el seu contingut d'àmbit social, sinó també per què s'ha instat al reconeixement de crèdits de lliure elecció per a totes les universitats de la Xarxa Vives d'Universitats.

El proper dimecres 3 de juny, a les 10 hores, i fins el 10 de juny, a les 18 hores, es troba obert el període de matriculació d’una nova convocatòria amb una àmplia oferta de cursos susceptibles de reconeixement de crèdits de lliure elecció. Les places d’aquests cursos són limitades. Es tracta d’una oferta formativa on line que s’impartirà durant l’estiu de 2009.

Per a més informació, us podeu adreçar a cofor@il3.ub.edu, o bé, trobareu més informació a la pàgina web: