L'IL3-UB a "Para todos la 2", en un reportatge sobre la importància de la formació contínua per la inserció laboral

18.06.2010

El programa de rtve va recollir les experiències d'alumnes i professors de l'IL3-UB i les va completar amb una taula rodona d'experts

El dijous 27 de maig el programa de rtve “Para todos la 2” va emetre un reportatge sobre la formació continuada com a eina imprescindible per la creació d’ocupació i l’increment de la competitivitat.

Els cursos de Tecnologia de l’IL3-UB van ser els escollits per representar com la formació de postgrau permet crear noves oportunitats laborals i donar un valor afegit al currículum dels seus alumnes.

Quatre experts van coincidir en reforçar la idea de la formació com a palanca per trobar feina o millorar la posició professional: Per una banda, Roberto González, consultor d’Adecco Training; per l’altra el Dr. Juan Carlos López, responsable de formació de Novartis. En tercer lloc Pilar Mantilla, directora de l’Escola Oficial d’Idiomes Jesús Maestro de Madrid i finalment, Josep Mª Fàbregas, professor de l’Institut de Formació Contínua de la UPF.

Estar al dia de les noves tècniques, incrementar la capacitat d’adaptació, diferenciar-se i millorar les competències són alguns dels punts clau que la formació continuada aporta als professionals que busquen feina o que volen promocionar a la seva organització.

“Para todos la 2” és un magazine que s’emet cada dia de dilluns a divendres a La 2 de Televisió Espanyola. Presentat per Montse Tejera i Juanjo Pardo, és un espai on reflexionar sobre temes i aspectes de la vida des d’un punt de vista social, aportant idees i conceptes que ajudin a l’espectador a entendre i analitzar la realitat que ens envolta.