Grupo Prisa entrevista a Miquel Bonet

18.07.2008

Coordinador del programa dels seminaris en Competències Directives de l'IL3-UB i director de diversos cursos sobre la temàtica, respondrà a les preguntes entorn al seu llibre "A vivir del cuento"

El proper dimecres 23 de juliol, a les 12 hores, el Grupo Prisa a través de la seva pàgina web d'economia i treball, realitzarà una entrevista virtual al Sr. Miquel Bonet, en relació al seu últim llibre publicat, “A vivir del cuento”. Editat per l'editorial universitària Ramón Areces, “A vivir del cuento” narra quatre històries que descobreixen les competències per a viure i treballar; gira al voltant de la confiança en un mateix, els valors, el fracàs i l'esperança. L'advocat parlarà amb els lectors sobre el seu llibre, centrat en qüestions laborals. Les preguntes de l'entrevista són formulades pels mateixos lectors a través del web, per a ser respostes el mateix dia 23 de juliol.

Miquel Bonet i Anglarill, nascut a Manresa en 1947, dirigeix el programa de Formació Superior en Competències Directives de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), alhora que és director de varis cursos sobre la temàtica a l’IL3-UB. Conseller de Select Recursos Humans, Bonet és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, diplomat en ciències de l'empresa, especialitzat en l'àrea de comunicació i Màrqueting, i ha realitzat diversos màsters en dret, psicologia i gestió empresarial, per la Universitat de Barcelona i Escoles de negocis, EPJ, ESMA, ESADE, AESDE entre d’altres. Entre les seves obres, destaquen “¡Qué estrés!”i “Búscate la vida”, entre altres.

Enllaços relacionats:
Grupo Prisa