L'IL3-UB presenta el nou programa de seminaris en competències directives per al 2008

19.03.2008

Les jornades es troben sota la coordinació de Miquel Bonet, conseller de Select Recursos Humans

Dins la seva àmplia oferta de màsters, postgraus i cursos d’especialització adreçats a les organitzacions i als seus professionals, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha presentat la seva nova oferta de seminaris especialitzats en competències directives per als mesos de març a novembre de 2008.

Es tracta d’un conjunt de 24 seminaris diferents agrupats en dues àrees: els de competències de gestió (que engloben formació de tipus tècnic en àmbits com el màrqueting, les finances, l’estratègia i el medi ambient), i els de competències de lideratge (que afavoreixen el desenvolupament del directiu i la seva relació i compromís amb els seus col·laboradors).

Cada un d’ells, té una durada d’entre 10 i 15 hores, concentrades en dos dies consecutius per a facilitar la compaginació amb les responsabilitats professionals.

Conduits per un ponent de reconegut prestigi en cada matèria, la metodologia aplicada és dinàmica i participativa, fomentant l’intercanvi d’experiències entre els participants i obrint noves possibilitats que cada professional podrà posar en pràctica en la seva responsabilitat laboral.

La coordinació general d’aquest programa de seminaris va a càrrec de Miquel Bonet Anglarill, conseller de Select Recursos Humans i director de diversos cursos sobre la temàtica a l’IL3-UB.

Per a facilitar la inscripció de diferents professionals d’una mateixa organització, el programa ha previst diferents modalitats d’inscripció per bons.

Enllaços relacionats:
Solucions Corporatives