El Triangle de l'Eficàcia i les emocions a l'IL3Aula+

19.03.2009

Lluis Casado parla sobre les emocions relacionades amb el rol professional

Les satisfaccions i insatisfaccions de la vinculació tècnica (persona-tasca), la necessitat de ser protagonista del propi rol, les emocions impulsores i bloquejants associades al rol i a les idees per potenciar les emocions impulsores i controlar les bloquejants, són alguns dels aspectes que es tractaran a la propera conferència emmarcada en el programa d’activitats de l’IL3Aula+.

Sota el nom de “El triangle de l’eficàcia: persona – rol – tasca”, a càrrec de Lluís Casado i organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat, la conferència s’impartirà el proper dijous 26 de març, a les 19h. L’activitat complementa els programes formatius de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

El ponent, Lluis Casado, és llicenciat en Ciències Econòmiques (UAB) i Psicologia (UB), i ha cursat el Postgrau en Desenvolupament Organitzacional per la International Transactional Analysis Ass. (San Francisco). Té experiència professional tant en el sector privat com en el públic, alhora que és consultor en el comportament humà a les organitzacions. Especialitzat en desenvolupament de lideratge i equips, aprenentatge organitzacional, gestió del coneixement i innovació, actualment és coach i soci del Grup Mediterráneo Consultores.

Casado és membre de la Comissió Consultiva de la Fundació per la motivació dels RH, així com docent en cursos de postgrau a la Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma, Universitat de Girona i ESADE, entre altres.

Autor de diversos llibres, en destaquen Organitzacions i sistemes humans (Cairos, 2001), Aprendre a gestionar el temps (Paidós, 2002) i Conflict Mentoring (Bresca, 2007).

La conferència acabarà amb un aperitiu dinamitzat pel propi ponent amb tots els assistents.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB, i de periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques, que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents a les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació IL3Aula+