Una conferència sobre eficiència energètica i una visita per la Barcelona més flamenca, properes activitats IL3Aula+

19.03.2010

Les activitats són independents entre sí i gratuïtes pels membres de la Comunitat IL3-UB

El proper 25 de març l’IL3-UB organitza la quarta activitat del programa IL3Aula+ del curs 2009-2010.

A les 10h del matí es realitzarà una visita per l’antic Barri Xino de Barcelona, creat a partir de les exposicions universals del 1888 i 1929. Personatges com Carmen Amaya, la “bailaora” flamenca més universal, van passejar per tot el món el seu origen barceloní amb orgull.

A la tarda, a partir de les 19h, es realitzarà la conferència “Eficiència energètica: economia, cultura i energia”. El ponent serà Roger Marcos, cap d’Àrea d’Estalvi i Eficiència Energètica de l’ICAEN i director del Postgrau en Gestió de l’Eficiència Energètica de l’IL3-UB.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb com sobreviure a l’estrès quotidià, farmacologia i dietètica esportiva i diverses visites.

Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Enllaços relacionats: