Ruta de la innovació a Barcelona

19.05.2008

Més de 90 centres hi apareixen reflectits a la guia, entre els quals s'hi troba l'IL3-UB

La publicació “Ruta de la Innovació a Barcelona”, editat per l’Ajuntament de Barcelona, és una guia que descobreix i situa sobre el mapa de la ciutat els centres, institucions, empreses i espais que estan innovant a Barcelona, amb l’objectiu de donar a conèixer la recerca que s’està desenvolupant a la capital catalana.

Més de 90 centres, entitats universitàries, empreses o institucions hi apareixen reflectides com l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i el Parc Científic de Barcelona (PCB), entre d’altres. Es tracta d’espais en els que s’innova cada dia i queden recollits en set zones geogràfiques, on en cada una d’elles, es troben els nodes d’innovació principals. Aquesta guia va adreçada a emprenedors, turistes i ciutadans de Barcelona.

La publicació es troba emmarcada en les accions de Promoció de la Innovació (que treballa en la difusió de la innovació a través del web Barcelona Innova) que l'àrea de Promoció Econòmica del Ajuntament de Barcelona vehicula a través de Barcelona Activa, i així, impulsar el creixement de la innovació a Barcelona.

La publicació es troba a la venda en les llibreries oficials de l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat i la Diputació. El llibret s'ha editat en català, castellà i anglès per arribar a tots els públics i promoure la cultura innovadora a la ciutat.

Enllaços relacionats:
Barcelona Innova