S'inicien les visites guiades a les empreses i institucions del districte 22@ adreçades a veïns del Poblenou

19.12.2007

L'associació 22@Network impulsa espais convivencials i d'interrelació entre les empreses i els ciutadans

En una primera sortida organitzada per l’Arxiu Històric del Poblenou (AHPN) i l’Associació 22@Network realitzada el passat dissabte, 17 de novembre,, els ciutadans van tenir l’ocasió de conèixer algunes de les empreses diverses que estan presents al districte com són Industrias Waldes, l’Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya, T-Systems i l’estudi Pich Aguilera.

Les empreses participants van obrir les portes de la seva seu al districte, acollint als visitants i explicant, a través d'una persona responsable, l'activitat que hi desenvolupen, així com la història i les singularitats del seu edifici.

Rutes com aquesta, que es preveu se’n facin més en els propers mesos per a visitar noves empreses, s’emmarquen en el projecte Vestíbuls Oberts de l’associació 22@Network, i que és coordinat per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

22@Network, l’Associació d’Empreses i Institucions del districte 22@, va néixer l’any 2004 amb la finalitat de participar activament en el procés de consolidació i desenvolupament del districte de la innovació. Actualment aglutina més de 60 empreses i té la seva seu a l’edifici Can Canela de l’IL3-UB.