Eva Duran, Consellera Delegada de Trades, S.A. i antiga alumna MBA PT 99, ponent a la propera activitat IL3Aula+

20.01.2009

El dijous 29 de gener "L'empresa familiar com a pilar de l'economia real" i una visita als laboratoris Almirall, activitats del programa IL3Aula+

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull el proper 29 de gener la propera activitat del programa IL3Aula+.

A les 9h, està programada una visita als laboratoris Almirall i, a les 19h tindrà lloc la conferència “L’empresa familiar com a pilar de l’economia real”.

La visita a les instal·lacions dels laboratoris Almirall de Sant Andreu de la Barca, es realitzarà en autocar. El punt de sortida serà la seu de l’IL3-UB (c/Ciutat de Granada, 131) i està previst que finalitzi a les 13h.

La conferència, que serà presentada per AnticsIL3, comptarà amb la presència de l’antiga alumna de l’MBA PT 99 Eva Duran, Consellera Delegada de Trades, S.A. Trades, S.A., empresa familiar amb més de 30 anys d’història, és líder en la distribució de matèries primeres per la indústria alimentària. Duran exposarà quin paper pot jugar l’empresa familiar per sustentar l’economia productiva en l’actual escenari d’incertesa i inseguretat, on sembla que el model especulatiu s’ha acabat. L’acte finalitzarà amb un aperitiu entre tots els assistents.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB, i de periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques, que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents a les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació