L'IL3-UB i l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès signen un acord de col·laboració.

20.01.2010

El passat 14 de gener, va tenir lloc la signatura de l’acord de col·laboració subscrit entre l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès amb l’objecte d’impulsar un màster en Enoturisme

En la signatura, hi varen estar presents el  Sr. Pere Regull i Riba, Alcalde de Vilafranca del Penedès, el Sr. Pedro Vázquez, Director General de l’IL3-UB, acompanyat del Sr. Gregorio Casamayor, Director Acadèmic de l’IL3-UB, la Sra. M. Dolors Rius i Marrugat, Regidora de Turisme i Presidenta del Patronat Municipal de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, i el Sr. Carles Ruiz Novella, Delegat en matèria de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Es tracta d’un màster de caràcter internacional en la modalitat semipresencial, amb una base teòrica que permeti realitzar una anàlisi dels reptes que planteja el desenvolupament de l’enoturisme. Les sessions pràctiques es faran durant el mes de juny a Vilafranca del Penedès. Aquest màster va dirigit a tots aquells professionals del sector vitivinícola, i a les persones que tenen una relació amb el sector (Personal de l’administració relacionat amb el turisme, sommeliers, professionals amb formació en enologia, geografia, enginyeria agrícola,etc..).

Enllaços relacionats:
Màster en Enoturisme