"Descobreix el teu poder d'impactar", quarta activitat IL3PDP

20.04.2010

Alicia Betanzos i Catherine Gilmartin destaquen l'importŕncia de la coherčncia personal a l'hora d'impactar

El passat 15 d’abril es va celebrar a l’IL3-UB la quarta i darrera activitat del Programa de Desenvolupament Professional (IL3PDP) del curs 2009-2010.

La ponència va anar a càrrec de dues expertes en desenvolupament de persones i grups. Per una banda, Alicia Betanzos, economista, coach, Executive MBA (IL3-UB) i membre d’AnticsIL3. Per l’altra, Catherine Gilmartin, coach, Master Practionner PNL i Executive Image Coach.

Durant tota la conferència, les ponents van posar l’accent a la coherència personal com a base per tenir un impacte real. Aquesta coherència es pot aconseguir fent que tots els missatges que es donen, ja siguin verbals o no verbals, estiguin alineats amb el que s’és i amb el que es vol.

L’IL3PDP es realitza en col·laboració amb FeinaUB (l’àrea de la Universitat de Barcelona dedicada a oferir serveis orientats a la inserció i orientació professional) i amb AnticsIL3.

L’accés a les activitats de l’IL3PDP és exclusiu per alumnes en curs i exalumnes membres d’AnticsIL3. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Els exalumnes de l’IL3-UB poden formar part gratuïtament d’AnticsIL3 inscrivint-se aquí.

Enllaços relacionats:

© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: