L'IL3-UB present al SAMMI

20.05.2008

El Saló del Manteniment, Muntatge i Instal·lacions s'ha consolidat como un referent al sector de les instal·lacions industrials

El sector de les instal·lacions industrials vetlla per al correcte funcionament de qualsevol indústria, a vegades imprescindible per fer arribar les necessitats bàsiques d’ús diari, on el rendiment i els resultats són molt importants en una instal·lació. Mitjançant conferències i aportacions de l’experiència de professionals del sector, avui arranca la cinquena edició del Saló de Manteniment, Muntatge i Instal·lacions (SAMMI) amb l’objectiu de propiciar una fira amb un elevat nivell de qualitat, tant pel que fa a l’oferiment per part dels expositors, com en les activitats complementàries.

SAMMI, que se celebra en el Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) fins el proper dijous 22 de maig, preveu la participació d’uns 7.000 visitants, des de directors generals i gerents d’empreses, fins a les institucions públiques, passant pels fabricants i distribuïdors de productes. L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) participa com a expositor al SAMMI, on presenta la seva oferta formativa en l’àmbit de l’enginyeria.

En el transcurs de les jornades, s’analitzaran i es debatran aspectes essencials per a l’empresa, obrint noves possibilitats als professionals que podran posar en pràctica a la seva responsabilitat laboral. De les activitats que ofereix el saló, destaquen les Jornades Tècniques, adreçades a un determinat col·lectiu amb un interès comú, les quals tracten sobre aspectes relacionats amb la gestió energètica en edificis i indústria, excel·lència en la gestió del manteniment, compra de serveis tècnics així com els reptes competitius que tenen actualment les empreses de serveis.

Enllaços relacionats:
SAMMI
Màster gestió integrada de projectes. Project management
Màster en enginyeria i gestió de les energies renovables
Màster en gestió integrada de la qualitat, la seguretat i el medi ambient
Curs Qualificació i Certificació d’Eficiència Energètica dels edificis. Introducció LIDER&CALENER
Preparació per l’examen de certificació PMP del Project Management Institute
Sistemes de gestió integrada de la qualitat, la seguretat i el medi ambient
Nou Reglament d’instal·lacions tèrmiques als edificis. RD 1027/2007
Avaluació d’impacte ambiental i el nou Real Decret Legislatiu 1/2008