Es constitueix la Comissió de Talent del 22@Network

20.05.2009

En la sessió de constitució, es definirà un primer pla de treball

El proper dimarts 26 de maig, l’Insitut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull l’acte de constitució de la Comissió de Talent de l’Associació d’Empreses i Institucions del 22@Barcelona.

A la sessió de constitució es treballarà sobre el objectius de la mateixa, així com la definició d’un primer pla de treball.

En l’actualitat, l’associació ja compta amb tres comissions més, Recursos Humans, Medi Ambient, i Innovació, des de les quals s’estan desenvolupant iniciatives d’interès per a tots. Amb aquesta iniciativa, el 22@Network enceta la quarta comissió, consolidant d’aquesta manera, el treball intern de l’Associació.

22@Network és una entitat formada per empreses i institucions del districte 22@, entre les quals s’hi troba l’IL3-UB, que té per objectiu principal participar activament en la transformació del barri. D'aquesta manera, l'entitat vol promoure la innovació i la cooperació entre les empreses, administracions i entitats cíviques que actuen a la zona, prestar serveis de suport, formació i assessorament a les empreses, així com participar en la promoció econòmica del 22@.

Enllaços relacionats:
22@Network