22@Barcelona presenta el programa 22@Staying in company

20.10.2008

La presentació del programa 22@FP anirà a càrrec del Dr. Agustí Ten

L’auditori del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (c/ Dr. Aiguader, 88) acull la presentació del programa 22@Staying in company, organitzat pel 22@Barcelona. Es tracta d’un conjunt d’iniciatives per tal de seleccionar a aquells estudiants universitaris internacionals de màsters i postgraus, i de cicles formatius en pràctiques, que han decidit ampliar la seva formació a Barcelona.

L’acte, que tindrà lloc el proper dimarts 21 d’octubre, a les 9:30h, serà presidit pel tinent alcalde d’Hisenda i promoció Econòmica i president de 22@Barcelona, Excm. Sr. Jordi William Carnes, i comptarà amb la participació de representants d’empreses, parcs científics i tecnològics, centres de recerca, universitats i els cossos consulars implicats en el projecte.

En el transcurs de l’esdeveniment, el director de Relacions Institucionals de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i vicepresident del 22@Network, Dr. Agustí Ten, presentarà el programa 22@FP.

El projecte permet arribar de forma ràpida i pràctica als estudiants que millor s’adapten a les demandes empresarials. A través d’aquesta plataforma es facilita la interacció contínua entre universitats, empreses i parcs de recerca per tal d’identificar les necessitats del teixit productiu i oferir-ne solucions.

Enllaços relacionats:
22@Barcelona