La Biblioteca de l'IL3-UB comença la reconversió del seu fons bibliogràfic

21.04.2009

Doc6, consultora en recursos, durà a terme la catalogació

Del 21 d’abril al 22 de juny la Biblioteca de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) comença la reconversió del seu fons bibliogràfic, del catàleg intern al catàleg general de la Universitat de Barcelona.

Aquesta acció està contemplada en el pla d’accions 2009 i té per objectiu potenciar el centre de recursos de l’IL3-UB, juntament amb altres accions com la compra de les bibliografies dels diferents programes que s’imparteixen a l’IL3-UB o la digitalització i recull de projectes finals consultables a la mateixa biblioteca de l’IL3-UB.

L’empresa contractada per portar a terme la catalogació és la consultora en recursos per a la informació Doc6, empresa seleccionada per la Universitat de Barcelona (UB), mitjançant concurs públic per a aquesta fita.

Amb la reconversió del fons bibliogràfic intern al catàleg de la UB, els recursos disponibles a la Biblioteca de l’IL3-UB podran ser consultats i gestionats des de qualsevol biblioteca de la UB o qualsevol ordinador a través del catàleg general del Centre de Recursos per l’Aprenentatge i la Investigació de la Universitat de Barcelona (CRAI).

Actualment, la biblioteca de l’IL3-UB disposa de 1.568 exemplars al catàleg de la UB, i espera arribar als 3.000 un cop finalitzat el projecte.

Així mateix, la biblioteca de l’IL3-UB es troba adherida a la xarxa de biblioteques de la Universitat de Barcelona, equipada amb 4 terminals de consulta des d’on es poden consultar els Recursos d’informació que la mateixa Universitat ofereix com són el Dipòsit Digital de projectes o els Recursos Lingüístics.

Enllaços relacionats:
Biblioteca IL3-UB