Jordi Pujol visita l'IL3-UB per donar una conferčncia en el Máster en Periodisme BCNY.

21.04.2010
L’expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, va visitar l’IL3, per participar en una conferència en el Màster en Periodisme BCNY.

En la seva arribada, va ser rebut per el Director General de  l’IL3-UB, Pedro Vázquez, amb qui va compartir unes paraules  i va signar en el Llibre d’Honor de la Fundació.

Acompanyat per el director fundador del Màster en Periodisme BCNY, Josep Cuní, i el director del curs, Roberto Herrscher, l’expresident va realitzar una intervenció que va anar seguida de les preguntes dels alumnes del màster.

Durant una hora, l’expresident va realitzar una semblança històrica de la realitat política i econòmica d’Espanya,així com l’anàlisi de l’Estat Espanyol en la Unió Europea, i més concretament en relació a la presidència semestral de la Unió Europea i la crisi que afecta a Grècia.

A mes a més, es va tractar de la relació entre Catalunya i l’Estat Espanyol, fent incidència en les setmanes en que hauria de definir-se el dictamen per l’Estatut per part del Tribunal Constitucional.

En la ronda de preguntes, l’expresident Pujol va opinar i va respondre sobre la immigració, la crisi econòmica, el desgast de la classe política i la seva relació amb les principals figures polítiques d’Espanya.

No es la primera vegada que l’expresident dóna una conferència en el Màster. Des de la seva creació, ha participat en quasi totes les edicions del Màster.

© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: