Incorporat al Dipòsit Digital de la UB l'article científic més citat a Espanya els darrers deu anys

21.06.2010

Ja es troba disponible al Dipòsit Digital de la UB l'article científic més citat a Espanya durant la darrera dècada.

L'article «DnaSP, DNA polymorphism analyses by the coalescent and other methods», signat per Julio Rozas i Ricardo Rozas, del Departament de Genètica de la Universitat de Barcelona, i per Juan C. Sánchez del Barrio i Xavier Messeguer, del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat Politècnica de Catalunya, és el treball més citat a tot Espanya, amb 1.815 citacions, durant el període 1999-2009, segons revelen les dades de l’Essential Science Indicators, (vegeu la notícia de la UB).

L'article va ser publicat a a la revista Bioinformatics d’Oxford University Press l'any 2003 i des d'avui se n'ofereix la versió postprint en la col·lecció de recerca del Dipòsit Digital de la UB per tal que qualsevol persona hi pugui accedir encara que no estigui subscrit a la revista.

Podeu accedir a l'article aquí.