L'IL3-UB presenta la nova Guia del Participant

21.10.2008

Amb un disseny innovador, la nova edició de la Guia del Participant dóna la benvinguda als nous membres de la Comunitat IL3-UB

El Departament de Serveis a la Comunitat de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha presentat la tercera edició de la Guia del Participant.

La Guia, bilingüe català/castellà, recull la informació més destacada i d’interès pels membres de la Comunitat IL3-UB, alhora que proporciona informació sobre que és l’IL3-UB, qui en forma part, serveis que ofereix, beques, allotjament i altres tràmits i gestions.

Enguany, la Guia del Participant presenta un disseny trencador respecte edicions anteriors, en sintonia amb la imatge corporativa de l’IL3-UB. Els alumnes presencials de màsters i postgraus rebran un exemplar en paper i tota la Comunitat IL3-UB la pot consultar durant el curs en format electrònic al CampusIL3.

Enllaços relacionats:
Guia del Participant