L'IL3Meeting amb Leopoldo Abadía en imatges

22.03.2010

Més de 130 persones van seguir la conferència de l'autor de "La Crisis Ninja"

L'IL3Meeting amb Leopoldo Abadía en imatges

L’IL3 Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, va celebrar enguany la seva 5a edició el dissabte 13 de març.

Al voltant de la temàtica “Les claus de l’èxit en temps de crisi”, Leopoldo Abadía va impartir una conferència - col·loqui.

Leopoldo Abadía és l’autor de “La crisis ninja”, la millor explicació en castellà sobre la primera gran crisi econòmica del segle XXI, i de “La hora de los sensatos”, on ens presenta la seva recepta per sortir de la crisi.

El Dr. Joan Carles Suari, Catedràtic d’Escola Universitària de la Universitat de Barcelona i professor de l’IL3-UB, va acompanyar al Sr. Abadía a la seva ponència, que va ser presentada pel Sr. Pedro Vázquez, Director General de l’IL3-UB.

A partir de les 13:00h, i durant l’aperitiu final, es van lliurar els premis del II Concurs de Fotografia de l’IL3-UB. Les fotografies finalistes van estar exposades durant tot el matí a la zona central de la seu de l’Institut, situada al c/ Ciutat de Granada 131, districte 22@.

Enllaços relacionats