L'IL3-UB present al IV congrés de la Societat Catalanobalear de Psicologia

22.04.2009

L'IL3-UB donarà a conèixer als participants la seva oferta formativa de l'àmbit de la Salut

Tortosa (Teatre Auditori Felip Pedrell) acollirà el IV Congrés de la Societat Catalanobalear de Psicologia (SCBP), “Salut Mental i Noves Problemàtiques Emergents”, de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears, que tindrà lloc els dies 24 i 25 d'abril.

Es preveuen uns 150 professionals del camp de la psicologia, salut, sociosanitat i l'ensenyament. L’esdeveniment té per objectiu tractar els darrers avenços en temes de psicologia.

El congrés, adreçat als professionals de la Psicologia així com també a altres professionals relacionats en la matèria, combina taules rodones amb conferències per a presentar les últimes novetats del sector, on comptarà amb la participació de professionals que exposaran i avaluaran diferents aspectes com els tractaments terapèutics, l'atenció a les família, els plans sociosanitaris, les demències, la importància del paper del psicòleg o l'optimització de recursos, entre d’altres.

La salut mental és essencial per a desenvolupar una vida autònoma, que permeti tenir relacions socials enriquidores i disposar dels recursos necessaris per fer front als canvis i a les adversitats que puguin sorgir. Els trastorns mentals són causa de patiment i d’incapacitat, alhora que representen una important càrrega social per a les persones malaltes i la seva família.

Enguany, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) donarà a conèixer als participants la seva oferta formativa de l’àmbit de la Salut.

Enllaços relacionats:
SCBP