L'IL3-UB organitza la tercera edició de l'IL3 Business Meeting

22.05.2008

La trobada, de caràcter internacional, girarà al voltant de la temàtiques "Reptes i oportunitats en un nou model de creixement"

Un any més, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha organitzat la tercera edició de l’IL3 Business Meeting 2008, que tindrà lloc el proper dissabte 24 de maig, a la seu de l’Institut (c/Ciutat de Granada, 131). Es tracta de la trobada internacional dels membres de la xarxa empresa de l’IL3-UB formada per alumnes, ex-alumnes, docents i empreses.

L’IL3 Business Meeting, que se celebra amb una periodicitat anual, ofereix als participants un espai d’aprenentatge, debat, intercanvi i creixement personal i professional. Enguany, gira al voltant de la temàtica “Reptes i oportunitats en un nou model de creixement”, on es combinaran conferències amb tallers simultanis.

Paral·lelament, en el transcurs de tot el dia, els assistents poden gaudir de l’exposició “Un planeta per compartir. La petjada ecològica” elaborada per l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona. L’exposició romandrà oberta fins el 30 de maig.

L’IL3 Business Meeting finalitzarà amb uns sorteig d’obsequis per gentilesa dels patrocinadors.

La jornada, gratuïta però de places limitades, requereix prèvia inscripció a Patrícia Giménez

Enllaços relacionats:
IL3 Business Meeting 2008
Un planeta per compartir. La petjada ecològica