L'IL3Aula+ visita l'Autoritat Portuària de Barcelona

22.05.2009

El Port de Barcelona connecta amb més de 825 ports de tot el món

El proper dijous 28 de maig, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) organitza la propera jornada del programa IL3Aula+, que comença amb una visita a les 09:30h al Port de Barcelona.

Amb referències històriques des de l’any 263, va ser durant el segle XV que es va convertir en port artificial. Aquest primer tram va ser conegut amb el temps com a Port Vell. Amb contínues ampliacions, prolongacions de dics i contradics, l’any 1968 el port de Barcelona ja tenia una superfície d’aigües resguardades de prop de 500 hectàrees.

A partir de l’any 1992, coincidint amb els Jocs Olímpics, el port passa a anomenar-se Autoritat Portuària de Barcelona. Des d’aleshores, el nombre de creuers i de passatgers no ha deixat d’augmentar, convertint-se en el port més important d’Europa en la modalitat turística i en el cinquè del món.

És també la primera plataforma logística del sud d’Europa, i actualment es troba en ple procés d’ampliació, que doblarà la superfície actual.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les emocions al rol professional, les habilitats directives, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació IL3Aula+ 28/5/09