Autoequip ofereix avantatges exclusius als membres de la Comunitat IL3-UB

22.06.2009

Autoequip és la primera cadena catalana dedicada al servei ràpid de manteniment pel vehicle

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i Autoequip, seguint amb la relació iniciada durant l’IL3 Meeting, han tancat un programa de col·laboració per tal que els membres de la Comunitat IL3-UB puguin accedir a ofertes especials als centres que Autoequip té per tot el territori català.

Tots els participants dels màsters i postgraus de l’IL3-UB i els membres d’AnticsIL3 tenen a la seva disposició una sèrie d’avantatges com ara el canvi d’oli gratuït, un 5% de descompte en pneumàtics i accessoris, control de pressions mensual gratuït i test de seguretat gratuït.

Per tal de tenir accés a aquests avantatges, els participants de màsters i postgraus han de presentar el seu Carnet SomUB vigent a qualsevol centre Autoequip.

Els membres d’AnticsIL3 poden sol·licitar la seva targeta Autoequip al departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB.

Enllaços relacionats:
AnticsIL3