Tast de cerveses artesanes a la cloenda del programa IL3Aula+

22.06.2010

Un taller pràctic tanca el programa d'activitats del curs 2009-2010

Tast de cerveses artesanes a la cloenda del programa IL3Aula+

El passat 17 de juny l’IL3-UB va organitzar la darrera activitat del programa IL3Aula+ del curs 2009-2010.

A partir de les 19h es va dur a terme un tast de cerveses artesanes catalanes a càrrec d’Àngel Tarriño, de l’Associació de cervesers artesans Zulogaarden. Durant el mateix, es va repassar la història de la creació dels diversos tipus de cervesa i es van analitzar les seves característiques organolèptiques.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa d’activitats del proper curs 2010-2011 s’està dissenyant i es poden enviar propostes mitjançant els grups d’AnticsIL3 de Facebook i Linkedin.

Enllaços relacionats: