Sessió informativa del Màster en Teràpia a través del moviment i la dansa

22.09.2008

El màster és impartit per l'IL3-UB a partir del proper mes de novembre de 2008

El proper dimarts 30 de setembre, a les 19 hores, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull la sessió informativa del màster en Teràpia a través del moviment i la dansa, de modalitat semipresencial, de l’àrea de la Salut.

La jornada, que tindrà lloc a la mateixa seu de l’Institut (c/ Ciutat de Granada, 131), s’adreça a aquelles persones interessades en conèixer les noves propostes de l’IL3-UB, amb la finalitat d’obtenir obtenir informació més detallada sobre els cursos que s’ofereixen.

El camp de la dansa moviment teràpia cada vegada més ha pres importància, fruit de l’evolució de l’art del moviment, de la dansa i de la psicologia. Ha esdevingut una acció motriu que prové de l’individu i respon a sensacions internes o a la percepció d’estímuls externs.

El màster en Teràpia a través del moviment i la dansa és coordinat per la Dra. Hilda Wengrower, doctora en Psicologia per la Universitat de Barcelona, docent de la Universitat Hebrea de Jerusalem (departament d'Estudis de Teatre) i membre del comitè d'investigació de la Xarxa Europea per al desenvolupament de la Dansa Moviment Teràpia. Hilda Wengrower empra el moviment per a conèixer i explorar noves formes de ser i de sentir, i per apropar-se a sentiments que no poden ser expressats verbalment. Qualsevol persona pot dansar, comunicar-se i gaudir del plaer de moure’s amb llibertat, tot cercant noves formes d’expressar-se i de compartir.

Tots aquelles persones interessades en assistir a la sessió informativa, es prega confirmació d’assistència.

Enllaços relacionats:
Màster en Teràpia a través del moviment i la dansa