Nous camps professionals per als enginyers: tecnologia de l'eficiència energètica

22.09.2009

Davant d'una energia que serà cada cop més cara i escassa, cal actuar per millorar-ne l'eficiència de les utilitzacions sense abandonar cap opció tecnològica disponible

El Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB) acull el proper dijous 1 d’octubre, la jornada “Nous camps professionals per als enginyers: tecnologia de l’eficiència energètica”. La conferència, que tindrà lloc a les 18:30h a la Sala d’actes de la seu col·legial, anirà a càrrec dels enginyers industrials Sr. Jordi Gibert, llicenciat en química, i Sr. Roger Marcos, consultor d’energia.

Tot i que el foment de les energies renovables és molt important, cal complementar-ho amb la promoció d'accions i actuacions a favor de l'estalvi i l'eficiència energètica, aprofitant les noves tecnologies, per tal de reduir la despesa energètica actual.

Jordi Gibert i Roger Marcos codirigeixen el postgrau en Gestió d’Eficiència Energètica, impartit per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), de modalitat presencial. El curs està orientat a donar, des d’una visió de conjunt del problema, eines de planificació i gestió dels usos energètics aplicables a instal·lacions i equipaments de qualsevol sector.

Enllaços relacionats:
CETIB