El protocol simplifica les nostres vides

22.10.2008

Organitzat per l'IL3-UB, el taller pretén donar a conèixer els aspectes fonamentals del protocol i la seva aplicació en els actes

El protocol estableix una sèrie de pautes a seguir alhora d’organitzar qualsevol tipus d’acte, des de la seva concepció fins a la seva avaluació, passant pel disseny, execució i gestió tant econòmica com logística, responent al format que li correspongui.

Donat els canvis que s’han anat produint en els darrers anys i amb la finalitat de proporcionar les nocions bàsiques i necessàries dels diferents aspectes que conformen un protocol, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull el proper dimarts 28 d’octubre, a les 19 hores, el taller “El protocol simplifica les nostres vides”. La jornada pretén donar a conèixer els aspectes fonamentals del protocol empresarial i institucional, així com la seva aplicació en els esdeveniments.

El taller, presidit per la directora de Programes de l’IL3-UB, Sra. Elena Subías, serà impartit per la Sra. Martha González Peláez, consultora de Comunicació i Relacions Públiques, i per la Sra. Ruth Gayoso, responsable de Protocol i Relacions Institucionals de la Conselleria d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya.

El taller finalitzarà amb un petit refrigeri per a tots els assistents. Tots aquelles persones interessades en participar-hi, gratuït i de places limitades, es prega prèvia confirmació d’assistència.

Enllaços relacionats:
El protocol simplifica les nostres vides