Tallers de la Network: Mobilitat al districte 22@

23.01.2009

Doymo, col·laboradora habitual de 22@Barcelona, n'és l'empresa convidada

El proper dijous 29 de gener, a les 9:30h, tindrà lloc un nou Taller de la Network, "Mobilitat al districte 22@", basat en seminaris pràctics sobre temàtiques d’interès general. La jornada, que tindrà lloc a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), ha estat organitzada per l’Associació d’Empreses i Institucions de 22@Barcelona.

La mobilitat és un dels temes que més preocupen a les empreses del districte. Amb la finalitat de conèixer de primera mà les necessitats actuals i les previsions a curt i mitjà termini de la mobilitat del districte, s’ha convidat a l’empresa DOYMO, col·laboradora habitual del 22@Barcelona en aquests tema i coneixedora de primera mà del seu estat i evolució. Així mateix, DOYMO presentarà els resultats de l’enquesta de mobilitat que es va fer a les empreses del 22@Network.

Seguidament, l’empresa AVANCAR, dedicada al servei del carsharing, explicarà els avantatges del seu sistema per a petites i mitjanes empreses així com per la reducció de flotes corporatives a grans empreses, com a oportunitat de millorar la mobilitat de la zona.

Aquelles persones que estiguin interessades en assistir al taller, es prega prèvia confirmació d’assistència a rrpp@22network.net, o bé trucant al telèfon 934.191.986.

Enllaços relacionats:
22@Network