Jornades de Recursos Humans organitzades per l'IL3 Business Programs

23.04.2008

L'esdeveniment es troba emmarcat dintre del programa del Màster en Tècniques de Gestió de Recursos Humans

Una de les àrees empresarials que més canvis ha sofert darrerament, és la direcció, gestió i administració de recursos humans. Un correcte desenvolupament de la política de personal en una empresa és tan útil com necessari per a garantir el bon funcionament de l'organització. Amb la finalitat d’apropar el públic a les últimes tendències d’aquest sector, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha organitzat les jornades de Recursos Humans, emmarcades dintre del programa del Màster en Tècniques de Gestió de Recursos Humans i Relacions Laborals.

Coordinades pel Dr. Andrés Cascio, director acadèmic dels cursos de l’IL3 Business Programs, i per la Sra. Elena Subías, directora de Programes de l’IL3-UB, les jornades, que tindran lloc els propers 25 i 26 d’abril, comptaran amb la participació de doctors i professors universitaris que han investigat en aquest camp, així com, també amb la intervenció de determinades personalitats de renom que treballen o dirigeixen empreses de reconegut prestigi. En el transcurs de les mateixes, es combinen conferències amb taules rodones per a presentar les últimes novetats del sector. Aquestes jornades van adreçades, principalment, a alumnes, ex-alumnes i professors, alhora que també es troben obertes al públic en general.

L’objectiu de les jornades de Recursos Humans és proporcionar als participants directrius sobre els coneixements i les tècniques aplicades a la gestió i direcció de les persones a les organitzacions.

Les places per a assistir a les jornades són limitades, i es prega prèvia inscripció a les mateixes. Per a més informació, podeu adreçar-vos al departament de Serveis a la Comunitat, Sra. Patrícia Giménez (telf.: 934 039 907).

Enllaços relacionats:
Programa de les jornades en Recursos Humans