Sant Jordi a l'IL3-UB

23.04.2010

L'intercanvi de llibres, una forma de promoure la reutilització dels llibres.

Sant Jordi a l'IL3-UB

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) celebra el 2º aniversari del servei d’intercanvi de llibres, el qual es basa en les donacions, de manera lliure i gratuïta, que facin els treballadors de l’IL3-UB. Des del departament de Serveis a la Comunitat, es gestiona tota l’aportació de llibres, sent el punt d’intercanvi la biblioteca.

L'intercanvi de llibres ofereix la possibilitat d’agafar un llibre a canvi de deixar-ne un altre, convertint-se d’aquesta manera, en una forma d’adquirir literatura gratuïtament, alhora que es tracta d’un bon exemple de reutilització dels mateixos.

Consulta el llistat de llibres disponibles al Punt d’Intercanvi de l’IL3-UB.

Per altra banda la biblioteca de l‘IL3-UB, posa a l’abast de tots el usuaris el llistat dels llibres més venuts del 2010 en català i castellà.

Feliç Sant Jordi!