Artur Mas, al Màster en Periodisme BCNY

23.05.2008

El President de Convergència i Unió repassa els principals temes de l'actualitat política

El President de Convergència i Unió (CIU), Artur Mas, va visitar el Màster en Periodisme BCNY, curs organitzat per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i la Columbia University.

Mas va repassar alguns temes de l’actualitat política d’Espanya i Catalunya, com els canvis que poden ocasionar les Assemblees Generals de Convergència i Esquerra Republicana (ERC) que se celebraran aquest estiu. També va parlar de la població heterogènia de Catalunya, on més de la meitat d’aquesta és nascuda o presenta arrels de fora d’aquesta Comunitat Autònoma, la qual cosa implica que es tracti d’un aspecte difícil de gestionar. Per últim, va mencionar les polítiques restrictives que està impulsant Europa per frenar la immigració il·legal a la Unió.

Després de la seva intervenció, els alumnes del Màster van tenir l’oportunitat de consultar i comentar els seus dubtes al líder de CIU.

Enllaços relacionats:
Màster en Periodisme BCNY