Acte de Graduació de la Promoció 2007/08

23.06.2008

El proper 3 de juliol es graduen els alumnes de l'IL3 Business Programs

L’IL3 Business Programs organitza la festa de fi de curs dels Màsters i Cursos de Postgraus, que s’imparteixen a l’Escola d’Empresarials, impartits a l’empara de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). L’acte, corresponent a la Promoció del 2007/08, se celebrarà el proper dijous 3 de juliol, a l’Aula Magna de l’Escola.

Es tracta d’una celebració on es combina la tradició acadèmica amb una part lúdico-festiva, sota el següent programa:

19 hores: l’Aula Magna de l’Escola acollirà l’Acte acadèmic de lliurament de diplomes de la Promoció 2007/08, on tots els alumnes vestiran la toga i l’almussa color verd mar. Durant l’acte, diversos professors/es i alumnes ens explicaran com ha estat el seu pas per les aules.

21 hores: és el moment de la distensió, de celebrar entre amics i familiars la culminació del curs acadèmic, amb un sopar informal tipus buffet al bar-restaurant de l’Escola.

Enllaços relacionats:
Acte de Graduació Promoció 2007/08