Miquel Bonet va oferir una conferčncia amb claus per a superar la crisi

23.09.2009

La conferčncia va ser organitzada per el Rotary Club Lanzarote

El consultor i director dels programes de Competències Directives impartits per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), Miquel Bonet, va dissertar sobre com afrontar amb èxit la crisi, en una conferència que va tenir lloc el passat 18 de setembre, a Lanzarote. Bonet va abordar els factors claus de l’actual crisi econòmica així com va oferir quines són les claus per superar-la.

L’esdeveniment va ser presidit pel Dr. Abelardo Cervera Pérez, cap de Medicina interna de l’Hospital José Molina Orosa. Finalitzada la conferencia, va tenir lloc un sopar col·loqui, on es van abordar les pautes per impulsar les empreses i pal·liar la crisis.

Miquel Bonet i Anglarill, nascut a Manresa en 1947, és un expert en organització d’empreses, recursos humans i formació de directius, alhora que és director de varis cursos sobre la temàtica a l’IL3-UB. Conseller de Select Recursos Humans, Bonet és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, diplomat en ciències de l'empresa, especialitzat en l'àrea de comunicació i màrqueting, i ha realitzat diversos màsters en dret, psicologia i gestió empresarial, per la Universitat de Barcelona i Escoles de negocis, EPJ, ESMA, ESADE, AESDE entre d’altres.

Enllaços relacionats:
Conferencia Miquel Bonet
© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: