Projecte 22@Voluntariat

23.12.2008

L'IL3-UB va acollir la presentació formal del projecte el passat 2 d'octubre

El passat mes d’octubre, l’associació d’Empreses i Institucions (22@Network) va posar en marxa la segona edició del projecte 22@Voluntariat Digital amb la finalitat d’ajudar a les associacions del barri, participant en activitats i tasques, tant socials com culturals. Es tracta d’una iniciativa oberta a totes les persones que formen part de 22@Network, i que volen donar suport als projectes socials, educatius i culturals que es duen a terme des de les entitats i associacions del Districte de Sant Martí.

Mitjançant aquest programa, i amb la col·laboració de la societat municipal 22@Barcelona i el districte de Sant Martí, 27 treballadors de les empreses del districte estan realitzant tasques de voluntariat a associacions del barri que ho necessiten. La valoració dels participants, associacions i voluntaris, ha estat molt positiva, i volen seguir impulsant-ho.

22@Network és una entitat formada per empreses i institucions del districte 22@, entre les quals s’hi troba l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), que té per objectiu principal participar activament en la transformació del barri. D'aquesta manera, l'entitat promou la innovació i la cooperació entre les empreses, administracions i entitats cíviques que actuen a la zona, prestar serveis de suport, formació i assessorament a les empreses i participar en la promoció econòmica del 22@.

Enllaços relacionats:
Voluntariat 22@Network