IL3 Aula+ analitza el repte de gestionar emocions a les organitzacions

24.01.2008

La conferència serà impartida per la Dra. Judit Viñas

En el marc del programa d'activitats per als alumnes i ex alumnes de l'Institut de Formació Contínua, IL3 Aula+, avui dijous 24 de gener a les 19 hores, la Dra. Judit Viñas impartirà la conferència "Gestionar emocions. Un repte per a les organitzacions " a la seu de l'Institut.

Les organitzacions són i es construeixen amb les persones que les conformen. Aquestes, com éssers únics, se mouen per emocions que regulan les relacions i acompanyen a construir diferents universos organitzatius.

Actualment, les organitzacions incorporen en seus equips de treball valors orientats a potenciar les competèncias necessàries per a gestionar les emocions: les pròpies i les del seu entorn.

Però, com fer-ho?, és possible?, en què consisteix?, quines són les claus?. La conferència s'orienta a donar idees i conceptes claus respecte a aquesta temàtica: competències emocionals, intel·ligència emocional, conflicte i comunicació emocional.

La Dra. Viñas és psicòloga i experta en comunicació i intel·ligència emocional interpersonal.

L'activitat és d'accés gratuit però amb places limitades i, per tant, és imprescindible confirmar assistència a la Sra. Patricia Giménez (pgimenezf@ub.edu)

Enllaços relacionats:Programa d'activitats 2007-08 de l'IL3 Aula +